SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABA SPLETNE TRGOVINE LEPNAKUP.SI

V nadaljevanju so navedeni splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Lepnakup.si, ki je last podjetja Identiteta plus, Tadej Buzeti, s.p.

S splošnimi pogoji poslovanja se določa delovanje spletne trgovine Lepnakup.si, pravice uporabnikov (kupcev) te spletne trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoji so sestavljeni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), in sicer na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Lepnakup.si ter se z njimi v celoti strinja.

Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Upravljalec te spletne trgovine zavrača vsakršno odgovornost za uporabo tega spletnega mesta v skladu z zakonodajo Republike Slovenije. Sprememba pogojev uporabe Spletna trgovina Lepnakup.si lahko kadarkoli spremeni te pogoje uporabe, ne da bi o tem morala obvestiti uporabnike.

V kolikor uporabljate to spletno mesto, pomeni, da soglašate tudi z vsemi spremembami pogojev uporabe. Gre za odgovornost, ki je na strani uporabnikov (ob vsakem obisku bi morali pogoje preveriti).

Podatki o ponudniku

Spletna trgovina www.lepnakup.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) je v upravljanju podjetja Identiteta plus, Tadej Buzeti, s.p., Bakovci, Ribiška ulica 13, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju: ponudnik), ki je bilo registrirano na Okrožnem sodišču v Murski Soboti, dne 1. 10. 2015.

Davčna številka: 33273472, matična številka: 6923470000.

Nismo zavezanci za DDV. Kontakt ponudnika: info@lepnakup.si ali 031 848 692

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja,

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Artikli

Vsi artikli, ki so navedeni v spletni trgovini, so v danem trenutku na zalogi. Tisti, ki niso, pa imajo to ustrezno označeno v opisu samega izdelka. Blago ste dolžni pred prevzemom pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Plačilo

Ponudnik v spletni trgovini omogoča več načinov plačila, ki so sledeči:

a) po predračunu: plačilo na transakcijski račun našega podjetja po položnici ali preko spletne banke na račun našega podjetja: SI56 6100 0001 1856 172 odprt pri Delavski hranilnici. Plačilo se izvede na podlagi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu navedete točen sklic, kar olajša celoten proces naročila in hitrejšo obdelavo naročila. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.

b) po povzetju: plačate z gotovino ob prevzemu blaga, ki vam ga dostavi naša partnerska kurirska služba DPD (dodatnih plačil oz. provizij za dostavo po povzetju ni).

c) plačilo s kreditnimi karticami: izberete ustrezno kreditno kartico (kartica mora imeti omogočeno funkcijo za plačevanje preko spleta). Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

d) Paypal: ponujamo še spletno plačilo preko platforme Paypal, katerega lahko uporabniki spletne trgovine uporabijo neposredno iz tega spletnega mesta po kliku na povezavo v nakupnem procesu.

Poštnina in pakiranje

Stroški poštnine znašajo za vsa naročila 3,50 EUR, mogoča je samo dostava po Sloveniji. Stroškov pakiranja ni. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec ob potrditvi nakupa prejme račun na vpisan elektronski naslov ter priložen pri pošiljki v fizični obliki. Cene Vse cene izdelkov na spletni strani so navedene v € (EUR). Cene posamičnih izdelkov ne zajemajo stroškov poštnine, ki se izpiše ob zaključku naročila in je tudi jasno razvidna v nakupovalni košarici pred samim zaključkom naročila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku, ko je vaše naročilo zaključeno in potrjeno, boste o vseh podatkih vašega naročila obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. S tistim trenutkom so cene dokončne in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Postopek nakupa

1. Proces nakupovanja se začne z dodajanjem izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini, s strani uporabnika (kupca) v (nakupovalno) košarico. V košarici je navedena cena izdelka (izdelkov), strošek in način dostave ter celoten strošek nakupa. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni trgovini v času nakupnega procesa dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, telefonsko številko, e-naslov). Kupec mora v procesu modula nakupovalne košarice izbrati način plačila. To stori z izborom ponujenih možnosti v polju »Način plačila«.

3. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o vsebini oddanega naročila. Kupec na naveden e-naslov prejme potrditveno e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja oz. spletne trgovine. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo podjetje ponovno pošlje.

4. Po plačilu s strani kupca oz. v primeru naročila po povzetju, ponudnik pripravi naročeno blago za odpremo ter jo pošlje na kupčev naslov. Ponudnik in kurirska služba obvestita kupca po elektronski pošti in s klicem o poslanem blagu in njegovi predvideni dostavi. Pridržek lastninske pravice Pridržujemo si lastninsko pravico pri prodanih izdelkih. Ti na ta način ostanejo last ponudnika tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnina zanje ni poplačana v celoti.

Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen ZVPot in njihovi podčleni. Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko obvesti podjetje o odstopu oz. vrnitvi blaga pisno ali na e-naslov: info@lepnakup.si.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v tem določenem roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina in dostava). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu pogodbe.

Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, z originalno embalažo. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Vračilo prejetih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov, razen neposrednega stroška vračila, v kolikor se je odločil za odstop od pogodbe ali zamenjavo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetega plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelke pri vračanju dobro zaščitite (obložite) in vrnite na naš naslov:

Identiteta plus, Tadej Buzeti, s.p., Bakovci, Ribiška ulica 13, 9000 Murska Sobota

Vrnjene pošiljke NE pošiljajte z odkupnino! Strošek vračanja izdelkov je strošek uporabnika (kupca). Priporočamo, da pošiljko pošljete kot "priporočeno", da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite. Omogočamo vam tudi zamenjavo artikla.

Dostava naročenega blaga

Trudimo se, da so naročeni izdelki v tej spletni trgovini do vas dostavljeni čimprej. Vsa naročila, ki jih prejmemo med 0:00 in 13:00, so odposlana še isti dan. Naročila, opravljena po tem času, odpošljemo naslednji dan. S tem zagotovimo, da vam pošiljko dostavimo kar se da hitro, varno in učinkovito. Vračilo poškodovanih pošiljk Kupec je ob prevzemu dolžan blago in paket preveriti, če ob prevzemu blaga opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, kaže znake odprtja ali da manjka vsebina, mora sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi, ki Vam je paket dostavila.

Pred prevzemom tako pošiljko zavrnite ali če ste jo prevzeli, paket vrnite na najbližji pošti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, v skladu z navodili, objavljenimi na zavihku Vračila.

Uveljavljanje stvarne napake na izdelku (odgovornost podjetja za stvarne napake)

Odgovornost podjetja za stvarne napake je opredeljena v 37. členu ZVPot-NPB10 (37., 37.a, 37.b, 37.c)

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, na računu ali v spletni trgovini Lepnakup.si Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu ter na spletni strani v besedilu o predstavitvi artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Garancije na izdelke ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile. Za uveljavljanje garancije nedelujočega artikla je potrebno artikel vrniti v času garancijskega roka s kopijo računa ali številko naročila (lahko tudi ime naročnika, na katerega je bil račun izdan) ali garancijskim listom, v kolikor je bil priložen k artiklu. Poleg je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen Obrazec za vračilo artikla v garancijo. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, predpisana obvezna garancija in za tiste, za katere je bila s strani podjetja dana prostovoljna garancija. Dajalec garancije izjavlja, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku. Prodajalec se obvezuje, da bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbel za odpravo napak in tehničnih pomanjkljivosti izdelka, ki bi nastale ob pravilni uporabi v času veljavnosti garancije. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z brezhibnim izdelkom.

V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom. Garancija prične veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije. Zamenjava ali odprava napake na izdelku: Kot prodajalec smo dolžni izdelek z okvaro brez vidnih fizičnih poškodb brez posega vrniti proizvajalcu oziroma na pooblaščen servis. Le-ta je dolžan v roku 45 dni odkriti in odpraviti napako oziroma zamenjati artikel za novega. Če popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov/brezhiben izdelek.

Če takšnega izdelka ni mogoče dobaviti (in je s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko kupec odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis). V kolikor gre za enako napako, 45- dnevni rok ne prične teči z uveljavljanjem vsakega zahtevka za popravilo posebej, ampak teče od prvotnega zahtevka dalje neprekinjeno. V kolikor pa potrošnik uveljavlja zahtevek za vsakič drugačno vrsto napake, prične rok 45 dni teči za vsako napako znova. Stranka ne krije stroškov popravila odprave napake na izdelku. Stranka pri uveljavljanju reklamacije v času garancijskega roka nima nobenih stroškov. V kolikor garancijski kartonček ni priložen ali ne vsebuje vseh podatkov, ima dajalec garancije oziroma prodajalec po drugem odstavku 18. člena ZVPot kljub temu vse obveznosti po zakonu. Prodajalcu garancijskega lista ni potrebno izpolnjevati npr. z vrsto izdelka ali datumom prodaje, če so ti podatki razvidni iz računa, ob pogoju seveda, da je prodajalec na to opozoril potrošnika, na primer s pisnim opozorilom na računu, da se garancija lahko uveljavlja samo skupaj z računom oziroma številko računa, na katerem so ti podatki.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik v vseh elementih izvaja in spoštuje Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) Ko se uporabnik registrira v spletni trgovini dovoljuje ponudniku uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatki, ki jih na tej strani ponudniku posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonom o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Kupec preko spletnih obrazcev v tej spletni trgovini ponudniku posreduje osebne podatke, ta pa zbira in obdeluje zgolj tiste, ki so nujno potrebni za nemoteno izvajanje elektronskega poslovanja. Uporabnik (kupec) in ponudnik soglašata, da so podatki, ki jih vnaša uporabnik v sklopu spletne trgovine Lepnakup.si, popolna poslovna skrivnost in da jih bosta tako kupec kot ponudnik skrbno varovala, brez ustrezne pravne podlage pa jih ne bosta razkrivala tretjim osebam.

Za namene dostave se podatki uporabnika (kupca) s strani ponudnika razkrivajo zgolj kurirski službi. Uporabnik in ponudnik soglašata, da so podatki, do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah, poslovna skrivnost ter jih bosta zato primerno varovala in jih brez ustrezne pravne podlage ne bosta razkrivala tretjim osebam (edino če to zahteva obveznost določena v zakonu, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov te spletne trgovine). Upravljalec bo za namen dostave podatke o naslovu uporabnika posredoval le dostavni službi.

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje uporabnikove podatke:

 ime in priimek,

 naslov in kraj bivanja,

 naslov elektronske pošte (ali uporabniško ime),

 telefonsko številko,

 geslo,

 ostale informacije, ki jih uporabnik vnese v obrazce, kjer je to potrebno.

Ponudnik lahko podatke v anonimizirani obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik te spletne trgovine sam. In sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Za točnost in ustreznost podatkov, ki jih vnesete uporabniki na tej spletni strani, kot ponudnik ne odgovarjamo.

Nagradne igre

Organizator nagradnih iger v sklopu spletne trgovine Lep nakup je Identiteta plus, Tadej Buzeti, s.p, Bakovci, Ribiška ulica 13, 9000 Murska Sobota. Vsi, ki sodelujejo v nagradnih igrah, objavljenih na tej spletni strani, dajejo soglasje k objavi njihovega imena in priimka, ko prejmejo nagrado. Nagrado lahko prejmejo samo fizične osebe, pravne osebe ne.

V nagradni igri lahko sodelujejo samo polnoletne osebe s stalnim ali začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji.

Osebe, mlajše od 18 let, morajo imeti za sodelovanje v nagradni igri predhodno pisno soglasje staršev ali zakonitih zastopnikov. Nagrada ne more biti predmet denarnega izplačila, nagrade ni mogoče zamenjati in ni prenosljiva.

Dostava nagrade se izvede na naslov prejemnika nagrade in je strošek ponudnika te spletne trgovine. Nagrajenec je dolžan nagrado prevzeti na naslovu, ki ga je sporočil ponudniku, najkasneje v roku 15 dni po zaključku nagradne igre. Po tem terminu nagrade ni več mogoče izkoristiti. V takšnem primeru se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji pogodbeni sodelavci organizatorja ali njihovi ožji družinski člani. Vsak posameznik lahko k posamezni nagradni igri pristopi le enkrat. Datum začetka in zaključka nagradne igre je objavljen na tej spletni strani, v primeru, da ta poteka v sklopu te spletne trgovine.

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Vsi spori, povezani s pravicami okrog lastništva izžrebanih nagrad, ne bodo imeli nobenega vpliva na pravilo, da organizator dodeli nagrado tisti osebi, ki je organizatorju poslala svoje podatke v skladu s temi pravili.

Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. Organizator bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izročitve nagrade in morebitno plačilo akontacijo dohodnine v skladu z veljavnimi predpisi.

Organizator se zavezuje, da podatki, ki jih bodo nagrajenci posredovali, ne bodo predani v roke tretji osebi ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije, razen če je to potrebno zaradi izvedbe nagradne igre oz. neposrednega trženja.

Nagrade so obdavčene v skladu z Zakonom o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre.

Osebni podatki v zbirki osebnih podatkov nagrajencev in namen njihovega zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe:

• elektronski naslov (za potrebe sodelovanja v nagradni igri, žrebanja in posredovanja pisnih pozivov organizatorja po nadaljnjem ravnanju v primeru upravičenosti do nagrade);

• ime in priimek, naslov in kraj bivanja (za potrebe identifikacije nagrajenca, žrebanja, obveščanja o nagradah in obveščanja o načinu prevzema nagrad ter za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji);

• kontaktna številka (za potrebe obveščanja v primeru kakršnihkoli težav z dostavo nagrade);

• davčna številka in davčni urad nagrajenca (za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji) Podatke hranimo v računalniški obliki.